Dit onderstaande commentaar van een lezer van mijn boek 'Mama, ik heb hier een superleven!', Hollandse emigratieverhalen uit Roemenië, kwam ik tegen. Wat een compliment!

'Ik maak zelden reclame voor wat dan ook, maar nu ga ik een uitzondering maken.Ik heb zojuist het boek van Nora lohr voor de tweede keer gelezen en ik ben zeer onder de indruk van haar natuurgetrouwe en zeer herkenbare ervaringen die zij met haar familie heeft beleeft ( meegemaakt) in Roemenie.Dit is zo herkenbaar voor zowel Virginia ( als Roemeense) en mijzelf.Vaak heeft men de meest vreemde verhalen over Roemenie of de Roemeense mensen gehoord, alles met een korretje zout nemen zou ik zeggen.Hier in dit boek staat precies weergegeven hoe het leven in dit mooie land in werkelijkheid is.Dit boek is vooral zeer geschikt voor eenieder die van plan is om eens een kijkje te komen nemen hier , maar ook voor de mensen die al hier wonen. Kortom een boek wat je moet hebben , ook voor de jeugd , zodat ze zelf kunnen ervaren hoe mooi het leven in eenvoud kan zijn.
Tijdens het lezen waan je jezelf midden in het verhaal.
Super boek!!'

Reacties

Populaire posts van deze blog

Groen en geel!

Roemeens Pasen

Ik doe het niet meer!