Mijn boek, 'Mama, ik heb hier een superleven!', Hollandse emigratieverhalen uit Roemenië, is verschenen



Eind volgende maand woon ik alweer 5 jaar in Roemenië. Om dit 'jubileum' te vieren heb ik de verhalen, die ik de afgelopen 4 jaar heb geschreven op dit weblog, gebundeld tot een boek dat op 28 april 2017 is verschenen bij uitgeverij Boekscout. Zo leuk, mijn eerste boek!

In vier jaar tijd heb ik flink wat verhalen over mijn verblijf in Roemenië geschreven, maar niet alle verhalen bleken even leuk en interessant te zijn voor publicatie in het boek. Met een beetje gepuzzel heb ik een selectie gemaakt van de, in mijn ogen, leukste, meest ontroerende en meest interessante verhalen.
Ik ben in ieder geval supertrots dat het er nu is.

Zonder de hulp van mijn lieve vriend Martin Brester was dit boek er niet gekomen. Hij heeft mij enorm geholpen door veelvuldig door de tekst heen te lopen, op- en aanmerkingen te geven en de meest afschuwelijke grammaticale fouten eruit te halen. Dank je Mart!

Ik heb het boek met veel plezier gemaakt en ik hoop dat mijn enthousiasme ervan af te lezen valt.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Groen en geel!

Roemeens Pasen

Ik doe het niet meer!