Update...



Sinds dinsdag hebben we eindelijk hulp en het lijkt erop dat deze jongen, Peppi genaamd, gemotiveerd is. Hij komt elke ochtend vroeg met de bus uit Ploiesti en vertrekt dan weer aan het eind van de middag. Hij werkt hard en volgens Mircea denkt hij ook lekker mee! Dat is mooi!

Verder heb ik me ook aangesloten bij een organisatie, Wwoof genaamd. Zij leveren vrijwilligers die een aantal weken willen meedraaien op een boerderij tegen kost en inwoning. Ik stond nog niet op hun website vermeld of ik kreeg al meteen het eerste verzoek voor een bezoek van een "Wwoofer". Een Amerikaanse, Molly genaamd, die al snel hier wilde komen helpen. Ik heb haar teruggemaild, maar helaas heb ik van haar niets meer vernomen. Gisteren wederom een mail met het verzoek van een Roemeens stel of ze mogen langskomen. Zij gaan een aantal boerderijen hier in Roemenië bezoeken en wellicht dat ze ook hier langskomen. Ik heb hun laten weten dat ze in ieder geval welkom zijn. Er is genoeg te doen hier! Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.

Mircea is nu begonnen met de bouw van de grote kas die afgelopen winter in elkaar is gedonderd. Er moet tevens een binnenkas in komen. Onze winterkas. Het is een enorme en zware klus, maar met de hulp van onze "Peppi" moet het werk iets makkelijker en sneller gaan.




 
Nog even een update over onze honden. Sinds ik het kratje met de zes honden heb gevonden in juni, zijn er helaas drie hondjes overleden. Ik ben bang dat toch de wurmen hun de das om hebben gedaan. De andere drie lijken het goed te blijven doen. Ze eten goed en ze groeien als kool!
 

Toosje, alias Rat want daar heeft ze wel iets van weg!



Dick
Katrientje






 

  
Lekker buiten eten bij de overburen




hier iets minder geluk met het weer bij het barbecueën!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Groen en geel!

Roemeens Pasen

Ik doe het niet meer!