Roemeense Column:

Een tijd geleden zag ik een aankondiging voor een columnwedstrijd van het tijdschrift 'J/M voor Ouders'. Je kon een verhaal insturen over een vakantie-ervaring die je niet snel zou vergeten. Met een beetje werkelijkheid en een beetje fantasie heb ik een column geschreven en hem ingestuurd.

Een aantal weken later ontving ik een email met daarin de mededeling dat ik niet werd uitgekozen voor plaatsing in het tijdschrift, maar wel plaatsing op hun internetsite. Sinds een paar dagen staat mijn column op de site van dit blad. Als je het leuk vindt, kan je het lezen op: jmouders.nl onder het kopje: lezerscolumns , maar ik sta nu ook nog op de homepagina vermeld. Het verhaal heet: 'Nieuw vaderland Roemenië'.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Groen en geel!

Roemeens Pasen

Ik doe het niet meer!